I Moonlite Multiplier Event: Moocs for university teaching and supporting refugees

Contenido de la serie

23 nov. 2018

"Welcome: I Moonlite multiplier event: MOOCs for university teaching and supporting refugees"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 19 veces
Timothy Read
vicerrector adjunto de Metodología e Innovación Tecnológica, UNED

"Presentation of the MOONLITE project and its outputs"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 13 veces
Jorge Arús-Hita
profesor de Lengua y Lingüística Inglesa, UCM, Spain
Beatriz Sedano Cuevas
investigadora UNED. profesora de Español como Lengua Extranjera

"Open Education Passports and Micro Credentials for refugees and migrants"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 17 veces
Ildiko Mazar
Education Quality Institute, Estonia

"Kiron Educational Model and Quality Assurance for MOOC-based curricula"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 8 veces
María Bloecher
Kiron, Germany

24 nov. 2018

"Inclusive by design: how MOOCs have the potential to reach people in ways other online courses do not"

Vídeo  |   Español  |  Visto: 23 veces
Kate Borthwick
University of Southampton, UK

"A tool for institutions for quantifying the costs & benefits of Open Education"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 11 veces
Anthony Camilleri

"Workshop on how to design a socially inclusive MOOC"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 6 veces
Elena Martín Monje
profesora del Departamento de Filologías Extranjeras y sus Lingüísticas, Facultad de Filología, UNED
Timothy Read
vicerrector adjunto de Metodología e Innovación Tecnológica, UNED

"Moonlite Multiplier event: MOOCs for university teaching and supporting refugees: Question Time"

Vídeo  |   Inglés  |  Visto: 7 veces